Monday 16 June 2014

Bloguję pełna parą

Bardzo lubię gotować, chociaż nie zawsze mam ochotę na długie stanie w kuchni. Jeżeli najdzie mnie wena na gotowanie to pichcenie staje się dla mnie istnym relaksem. Szkoda tylko, że nie wszystkie moje próby kończą się sukcesem... Dosyć często korzystam z przepisów znalezionych w internecie, mam też sporo książek kucharskich. Od czasu do czasu wymyślam coś sama, wtedy zapisuje skrupulatnie składniki i sposób przyrządzenia. Zazwyczaj były to kartki i karteluszki i nieraz przepisy gubiłam. Część udostępniałam na stronie internetowej, ale stwierdziłam, że skoro mam teraz sporo czasu to mogę założyć kolejnego bloga -  z przepisami. Teraz z łatwością mogę posegregować przepisy i wrócić do nich kiedy będę mieć ochotę, gorzej jak nie będę mieć internetu ;)

Adres mojego kulinarnego bloga: www.cookingmonika.blogspot.com. Do każdego przepisu wstawiam zdjęcie. Serdecznie zapraszam!

*********************************************************************************

I do enjoy cooking, however I don't always fancy long hours in the kitchen. When I am in the right mood it can be really relaxing. Unfortunately not all of my attempts are successful... I followrecipes found on the Internet quite often, I also have several cook books. Every now and then I create my own dishes, then I write down all ingredients and the preparation  method. I used to write them down on post-its and loose them after some time. Sometimes I share some of the recipes on a cooking website, but thought I could start my own blog, as I have plenty of time currently. Keeping my recipes in order can be so easy now, I can browse through them whenever I want, unless my internet connection stops working...

My cooking blog address's: www.cookingmonika.blogspot.com. Each recipe has a photo. Enjoy!

No comments:

Post a Comment